drömmar är livet

den här dagen har varit världens ångest dag! jag blir slut körd av medic. grund kursen! snart går jag in i väggen! jag har heller inte gjort klart läxan men det skiter jag i!! det får gå som det går. jag bryr mig inte.
men matteprovet som är imorgon är jag inte så orolig för. faktiskt. det känns bra. något positivt.
Men dagen har haft fina stunder, som när Jessika visade sitt körkort för mig eller när jag får lyssna an cafe. dom håller mig levande just nu, jag blir glad!
jag har en liten an cafe period nu, vi får se hur lång den blir. jag hade ju en liten elvis presley period vid nyår som varade i typ två månader. nu är han sååå ute för min del. men så ska det INTE bli med an cafe och min kärlek! naj!

jag är kär i an cafe
jag är kär i sångaren
jag är kär i sångarens outfits
jag vill se dem live
jag vill bli deras bästa vän



okej, det där låter lite desperat och bara för mycket. Men det är så jag känner..!
dom ger mig vingar så jag kan sväva bort till fantasi landet.
dom ger mina dagar en guldram!
....


tur att ingen kan läsa tankar. mina dagdrömmerier är så privata så det finns inte. (nej dom är inte snuskiga... )
i fantasi landet är inte allt perfekt, då blir det ingen spänning. men allt är bara så ljuvligt där!

drömmar är livet


förresten jag är inte orolig för min framtid efter gymnasiet längre. jag ska upptäcka världen och verkligen gör det! jag ska bo i japan, frankrike och kanske usa? iaf. jag ska skaffa ett jobb, vilket som helst, bara jag får pengar av det. och sen resa. åka på äventyr. jag kommer nog på under resans gång vad jag sedan vill bli och läsa vidare till. nu mår jag bra.

godnatt. nu blir det andra avenyn

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh:) jag känner samma. Kan vi inte ta en resa tillsammans också? :)

2009-04-13 @ 14:06:02
URL: http://consideryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0