nervositet är bra. tror jag. det är väl så man säger?

kvaoewewowawawknfdknfaksd!!! jag kan inte hela dansen riktigt än och det är uppvisning i helgen! nbkjfdsbfsajdfbdvbdsfhsdajdks! nejnej. inte nervös här heller. nope. jag står bara längst fram halva dansen och har ingen att kolla på. hah! hahaha..... ehhh. ÅH! jag dansade igenom dansan två gånger nyss, andra gångan var jag bara liite efter. typ en sekund. det fixar sig. jag måste träna mera. men det är svårt utan utrymme.(!)
Kom och kolla i helgen!! dansen ROCKS.  WE ROCK IT! den är tha coolest on earth I tell you! va bra, då ses vi. hejhej!

omg omg omg HANNA!

andas
jag fixar det. vi ska ju repa en gång innan. då får jag passa på att ställa frågor. men inte för många. då kanske dom ändrar sig att jag står längst fram. det ska dom inte! jag lär mig snart. ett steg kvar. okej två. lita på mig. det blir braaaaa. peppa peppa blabla osv.

jag vill att det ska vara över nu. buhu

hjälp mig. säg något positivt till mig. gör mig glad. ge mig hopp. så jag kan lugna ned mig. så jag inte behöver känna ångest om helgen. säg något snällt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det där fixar du!

2009-04-21 @ 21:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0