Vittalina

jag har nyss fått reda på att jag fått en till kusin, i morse! en flicka med ljust hår och blåa ögon. nere vid svartån bor dom (kommer inte på staden. motala?). jag har då många kusiner. eller? jo. jämfört med andra.  den nyfödda flickan ska heta Vittalina. det är ukrainskt. jag tycker det är fint. mamman-alina är där ifrån.

jag älskar eurovision! det är så kul kul kul kul kul! många låtar är visserligen löjliga men många andra så roliga och grymt bra! min favorit i år är för tillfället finlands bidrag. den låten är så skön. sök på youtube. jag orkar inte länka.

idag ser jag ut som någon från åttiotalet. eller sjuttio. där omkring. när låten forever young var poppis. napoleon dynamite? hah. kanske lite som dom. fast inte som han. haha! jag måste lära om mig happy hands club dansen! jag har ju kunnat den! jag och johanna lärde oss den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0