vila i frid

Jasmine You, en bandmedlem i japanska bandet Versailles är död. jag fick reda på det precis, han dog den 9 augusti.
Jag var inte sånt stort fan av det bandet och jag trodde först det var en annan av medlemmarna som hade dött (även om jag såg en bild på honom så trodde jag det var en annan...) MEN det är bara små strunt detaljer. även om jag inte har sån stor koll över vem som var vem och lite annat, så blir jag ledsen. jag blir alltid nere när människor dör. det är som att en stark våg av sorg skjuts in i mig från flera mils avstånd.
Jag har än så länge bara gillat en låt av Versailles. men jag har ju då inte heller youtubat på dom så mycket.

men här är den låten.

Om ni trycker igång låten.- LYSNNA PÅ HELA. en bit på låten gör den inte till bra.



R.I.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0