arkiv x




jag skulle vilja kunna tagga inlägg istället för att kategorisera. på så vis så skulle man kunna länka inlägg med mer än en kategori.
i denna valde jag musik istället för hanna. för låten är sjukt vacker.


jag känner att jag tar dåliga bilder på min själv. jag ser så uttråkad ut på dom flesta! vilket jag absolut inte är, de flesta gångerna. och sen så kan jag inte posa "dagens-oufit" bilderna nå bra heller..

Något jag jätte gärna vill ha: svarta lurviga benvärmare.


Vet ni vad. på torsdag nästa vecka ska jag ha min första körlektion med bilskolan!! :O


Kommentarer
Postat av: Linnéa

okejokej. Men jag och han har pratat lite när vi stod på gymnasiemässan och öppet hus sen inget mer. Vi har inte bytt blickar tyvärr.. ännu hahah

2009-12-08 @ 22:05:15
URL: http://linnearitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0