i am ready to rock!

Låten av miyavi som var den första jag hörde av honom. -> are you ready to rock.
i detta klipp så gör han en helt annorlunda version av den. låten är lung!:o Men stört skön fortfarande!
fast orginalet är ju bäst. svårt att slå det. också när det var allra första låten jag hörde av honom lixom. <3


det är svårt att göra läxa när miyavi spelas. vill titta på honom hela tiden..

får jag säga en sak.. HAN ÄR den bästa artisten som finns i hela denna värld! - min åsikt.
Han är verkligen bra på allt.


Puss på han!
nu måste jag skriva vidare om en annan kille. Lenin. vill inte göra det. han var en hemskt man.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja men det är lite svårt för de gånger jag försökt få ögonkontakt så han precis vänt huvudet typ, dålig tajming haha

2009-12-09 @ 19:53:24
URL: http://linnearitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0