jul


jag fick An cafe DVD. Nyappy go around the world!:D den var solklart den bästa presenten^^ hihihihihihi.
I love theeem!!! :D jag har flinat genom hela DVDn =D

en sak som var med:
miku och teruki gick runt på sthlms gator (och filmade) när dom var där och då så såg dom tre caffekos. först kollade de där tre tjejerna åt deras håll. men dom tänkte inte så mycket på det men sen innan dom försvann runt hörnet så vinkade en åt miku och teruki sen stack dom. HAHA! miku sa "haha, äntligen såg dom att det var vi. men dom var inte särskilt intresserade XD"  miku sade att det kanske berodde på att han luktade bajs. det var ju den enda rimliga förklaringen tyckte han XD
själv skulle jag ha blivit helt vild!!!!!:o sprungit fram till dom och bett om en kram och autograf! och sen leka stalker :D ..eller iaf inte viljat gå där ifrån ^^


=D

cant wait till att kolla vidare!


bra låt.

Jag är nöjd emd min jul. firade den med många (12 st) människor. var väldigt trevligt.
spelade tvspel ganska mycket och twister (min julklapp) :)
Imorgon ska jag dra på mellandagsrea. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0