ladybugger hjärta fussy22

Idag har jag hängt på Jysk helt själv och arbetat med mitt PA. jag prövade att sitta i alla möjliga typer av stolar och skissade+antecknade efter hur dom kändes. jag satte mig i en stol, vickade lite på kroppen, böjer mig fram och bak och antecknar sedan mina tankar. efter tre minuter byter jag stol och gör samma sak igen^^
några kollade lite undrande på mig. hihi.

det var kul.

jag hängde (jag hängde mkt på stan idag. var allmänt cool. as usual.) på stadsbiblioteket också. kollade vad det fanns för stipendier som kunde tänkas passa mig. DET VAR MÅNGA vill jag säga! :O typ sex sidor med dom.
sedan skulle jag låna andra Naruto boken men den fanns inte inne ... D': wähä!

jag som är så sugen på att läsa hur det går!!


och så här såg jag ut idag.
jag var helt rosa. hade tom en rosa penna x)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad skulle du göra om du gillade en kille i din skola men inte vågar prata med honom?

Tacksam för svar/ Linnéa

2009-12-08 @ 19:03:53
URL: http://linnearitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0