Rave(n) party


Detta är Raven!:D en undulat som jag har varit barnvakt till sen i måndags och ska fortsätta vara det tills på lördag.
det är rebecka, en tjej i min klass, undulat. Han är söt ^^ väldigt pratsam. höhö.
Idag blir det att städa mitt rum, göra klart vårat pepparkakshus och låna manga böcker på biblan. i förrgår var jag senast på biblan och lånade två st Skip Beat och jag har nu läst ut båda. dom är riktigt bra^^
jag ska egentligen läsa Naruto men det är nån evil person som vägrar lämna tillbaka andra boken (jag har bara läst första boken..) Jag har väntat i TVÅ VECKOR (!!) och den där elaka människan som sitter och trycker på den andra Naruto boken är tom försenad att lämna tillbaka den! alltså. herregud. jag läser ut en manga bok på mindre än EN dag. han/hon borde ha läst klart den nu!! D8<

ja detta går mig på nerverna..

IALLAFALL. Manga är sjukt kul att läsa=D

här är lite bilder som tagits de senaste dagarna.


vi har så sjukt mycket sjukt söta bilder på kelda och kylie^^ det blir så när man får nya djur.
Raven hoppar till varje gång man tar kort på honom så jag vill inte ta nå fler kort på han. jag vill ju inte skrämma ihjäl honom x)


(de fyra sista bilderna har linnea tagit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0