right now i dont like my behaviour.

baaaaaaaaaaaaajsbajsbajs på mig själv. jag har sååå mycket läxor! har sååån ångest! är sååå stressad! men gör inget åt det! GAAAAAAH! jag vill inte ha lov just nu. och orsaken är att jag har sååå mycket jag måååste ha gjort tills dess. jag pallar inte heller köpa juklappar! varför går tiden så snabbt???

idag var jag med sebbe. tog kort. lagade sedan mat i en hel timme. riktig potatismos och korv.



min arm hänger som en död fisk brevid min kropp. kunde knappt sova i natt.
tog spruta igår.

Kommentarer
Postat av: linnea

alltså shit pomfritt vad söta bilder du har tagit på min ponkä!

2009-12-15 @ 22:14:47
URL: http://goddamnmaddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0