tog fram trumpeten i hemlighet

det är en sak som jag alltid har planerat att göra när jag är ensam hemma.
spela trumpet.
jag har nämnligen spelat trumpet i tre år förut, i 4:an till 6:an och jag var duktig. verkligen. höhö.
jag har tagit en REJÄL paus ifrån det och de senaste åren så har jag velat tagit upp trumpetandet, pga att bra talang går till spillo. höhö. och idag gjorde jag det.
till en början sög det. hahah! men det blev bättre sen och det var kul :)

orsaken till att jag ville spela trumpet när jag är hemma ensam är pga att om jag skulle ha spelat när dom andra var hemma så skulle alla "åååh va roligt du spelar igen!", lyssna på hur "duktig" jag är och kommentera. jag vill inte göra en sån stor sak av det. hehe.


men jag kanske gör det till en stor sak nu när jag skriver om det här...x)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag tycker så bara jag spelar cello, för då säger alla: spelar du, vaa fiiiint.... och det är så himla tröttsamt med kommentarer bara för att man gör nåt.

2010-01-01 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0