"hej"





















Dagen fick tyvärr en dålig början.. så jag var ganska nere nästan resten av dan Tills precis innan sista lektionen. jag satt i kafeterian och ugglade och var väldigt uttråkad. som man alltid gör så kollar man på folk som går förbi. men sen när en kille gick förbi, som jag ALDRIG sett förut, kollade tillbaka på mig så kollade jag på honom igen. och då, sa han "Heeej" på ett lite flörtande sätt. jag som inte visste vad jag skulle säga fick bara fram "...eh..he..j. ..e mm.." och sen så var han borta. Pinsamt! men kul. för det räddade min dag. att ett litet hej från en okänd människa kan förgylla ens dag- underbart:)

det var kul.

sen på bussen så sa jag hej till en okänd kvinna. fast egentligen så sa jag hej till kristina men kvinnan trodde jag sa hej till henne. ^^ hi hi hi. hon skrattade fram ett hej.

Kommentarer
Postat av: jubbo

å. hihi, fint.^^ och är det en bild från sån där videokonstshofs?

2009-02-02 @ 21:07:07
URL: http://jubbo.blogg.se/
Postat av: ida

hejhej!! Det e ida från 2.an...

Fin blogg du har! Kommer du till sjövik i sommar?? Kanske på avslutningen?

2009-02-06 @ 17:51:14
URL: http://idahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0