two grouvis days

Jag var på gruvstugan med johanna i fredags och med johanna och amanda i går. tänkte lägga upp lite bilder därifrån. i random ordning. vi fotade, rökte lars-ingvars med c&z och lyssnade på fin musik.

jag- ursäkta om det är nån äcklig finne nånstans eller nått. jag orkar inte redigera bort det. det är endå inte många som kollar den här bloggen. jag orkar inte bry mig heller.
Men är det inte snygg outfit!? johannas klänning och brillor, amandas slips, bälte och kjol. sen så har jag mina tajs och amandas hatt på mig. och jubbos skor. om ni undra.



liknar jag inte hon i förortsungar lite på bilden ovan...?

jubbo har gjort den fina halsduken:)


bildbevis på att jag lärt mig göra ringar^^
ja jag ser alltid så där drogad ut om man tar kort när jag röker vattenpipa. men det kan se värre ut. ihhi.

sista bilden är från johannas kamera dag 1. hon gjorde en sådan fin frissa på mig. tänk va många frisyrer jag kan bära men endå går med utsläppt nästan hela tin! va tråkig jag är.

det finns fler bilder på jubbo.blogg.se. det är jubbos blogg om ni inte förstod det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0