much music, much love. Det är bara att lyssna och njuta. detta gör mig glad om dagarna.





JAG TROR JAG ÄR GRYMT ÄLSKAD I LÅTEN OVAN! hörde den på p3 för någon dag sedan, erik och jag älskade den på en gång! I just wanna dance!


Mylo(eller tiga) - In my arms


Tiga - You gonna want me (Tocadisco remix)



 Tocadisco - Morumbi (original mix)


Axwell - I found you

Axwell är en av dom bästa. och svensk dessutom. I found you är min stor favorit just nu.

:D:D:D:D:D !!!!





Linneas frisyr är väldigt lik Bou's frissa (f.d medlem i An cafe)! Jag hittar dock ingen bild som visar hur likt det är, men det finns en video nånstans i youtubes vimmel som visar det. ((Ja en bild på linnea ploppade in mellan alla mina egobilder som jag på senaste tiden gillar att ta))




Denna video minns jag så väl! :
http://www.youtube.com/watch?v=NYE2uzQ4zuA  !!












Min dag har varit fin med allt duggregn och mörka moln. sebbe och jag har varit som ett nykärt par. "du och jag sebbe, du och jag" Han är så fin tycker jag! så lekfull och mjuk.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag säger bara:ANIMAL COLLECTIVE,CRYSTAL CASTLE,MGMT,RÖJKSOPP...

MÄNHALÅÅÅÅ!det är ju alice!ingen annan":(

2009-07-21 @ 22:02:20
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/
Postat av: johanna

den där första låter som santogold. tjejen iallafall.

2009-07-22 @ 19:42:13
Postat av: jenny

DU är snygg hanna! HOUSEPARTY!!!!!!!!! :D

2009-07-24 @ 18:34:04
Postat av: linneaH

jaah linneas frisyr liknade bous, bara med två toffsar på sidorna så :)

2009-07-25 @ 12:17:16
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0