drömbok


Jubbo som jag vart hos senaste dygnet :) väldigt trevligt att se henne igen.

en enda, samma tanke har jag i huvudet. dag som natt. jag drömmer om det. en är upp skriven i min drömbok för att bevaras. jag drömde en inatt med. det var en fin dröm och jag önskar den vore sann. jag ska försöka uppfylla det.
jag älskar mina drömmar.

jag skriver drömbok.
nu behöver jag inte ha ångest över att jag aldrig skrivit dagbok.
det är så mycket roligare med drömbok.
kul när man blir gammal, att läsa om sina innersta innersta innersta tankar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej men ha inte ångest över att du inte har skrivit dagbok tidigare. det är asjobbigt att läsa dom senare ju! inte alls sådär roligt. om dom inte är från typ när man var 7 år eller så.

2009-03-11 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0