Blue as the sky, sunburnt and lonely. Sipping tea in the bar by the roadside, just relax.



jag stannade vid runn för att doppa fötterna i vattnet. det var is kallt. mitt badsug försvann bara nästan.
vatten är så levande. så vackert. jag ville ta årets första dopp idag, men det blev inte så. tänk att gå ner till sjön och bada i nån timme och sen gå hem och sova på gräsmattan. underbart! visserligen, jag sov på gräsmatten idag. lyssnandes på Doktor Glas.. bra bok om man vill sova. kan rekomenderas för det. jag gillar mammas/pappas gamla hörlurar. de är grymt snygga. men från höger sida kommer det inget ljud. lite dåligt.


jag tog mycket bilder under min cykel tur hem. jag hade förresten varit hos jubbo. sov över där med jenny. dagen innan var vi på gruvis (jag, jenny, jubbo, amanda, cissi, villevalle). dom flesta bilderna nedan tog jag medans jag cyklade. ett få antal tog jag när jag stod stilla(de sju sista miniatyr bilderna). det var kul att cykla och ta random kort på samma gång. dom blev ju riktigt bra också, tycker jag.  låten Put your records on av Corinne Bailey Rae är en låt jag alltid tänker på när jag cyklar i fint väder. kan bero på den underbart vackra videon. det känns så somrigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0