Ni kan bläddra ner snabbt om ni inte vill se detta. men det bits inte! så det gör inget om ni kollar detta inlägg endå. men skippa bara inte att läsa mina föregående inlägg bara för att jag har gjort ett sånt här motbjudande (eller älskvärt) inlägg.

dom flesta kommer troligen bläddra ned. -->(men läs gärna detta innan ni gör det). 
jag vill få fram (till dom tusen st yckna som nyligen upptäckt min blogg) att jag aldrig gjort ett sånt här enormt an cafe inlägg med så många bilder. jag kan behärska mig. men jag ville bara visa mina bilder jag funnit på egen hand på google. och jag diggar dom verkligen.
bilderna låter ju förresten inte. så ni behöver inte höra deras musik. och dom är ju inte fula. så ni kommer inte bli skadade på något vis om ni kollar på bilderna. ingen kommer heller få reda på om ni kikar lite på dem, om ni är rädda för det. men om ni har lust så kan ni alltid söka på dom på youtube. eller så kan ni besöka min kanal: hannapana. jag har inte lagt ut någon egen film men nångång i framtiden så ska jag göra det. när jag lär mig. men på min kanal kan ni läsa om mig (-.-) Och kolla på mina favoriter.! (det är bara två favoriter som är an cafe eller liknande.) det mesta är konst filmer eller komedi (ex Johan Glans eller Fred). och såklart mycket annat fint med. :D

jag måsta skaffa lite internet vänner som diggar an cafe. speciellt yuuki. det är nämnligen honom jag nu kommer lägga upp flest bilder på. jag har suttit denna fredag kväll och beundrat honom. framförallt hans underbara smak på kläder (ja han har säkert en stylist eller fler som stylar honom. men han gillar ju antagligen det han klär sig i. : )

I ALLA FALL. NU KOMMER DET BILDER !!! :D


|
 -takuya och yuuki (galet snyggt!)

                

 

-hela gänget. miku har också underbart snygg outfit (han i mitten!)


-denna outfit ska jag skaffa mig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaag ska checka in hannapana! ocj ja, hel coola outfits alltså!!

2009-05-09 @ 19:37:36
Postat av: LiinneaH

an cafe e super bra !

2009-05-11 @ 22:46:15
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: LiinneaH

svar: jag tkte Bou var mysig, när han var med :)

2009-05-12 @ 16:26:14
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: Linezza

va? jerry gillar du an cafe? ;)



MEN TRÖJJAN PÅ SISTA BILDEN VAR FETT SNYGG !!!!!

2009-05-12 @ 17:11:26
URL: http://linezza.blogg.se/
Postat av: LiinneaH

bou <3 miku är super söt, gillar alla i an cafe, skulle vilja se dem :33

2009-05-12 @ 17:31:00
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: LiinneaH

har för mej att de ska komma till sverige igen. Skulle gärna vilja åka till japan, älskar anime/manga så det skulle vara underbart! =DD

2009-05-12 @ 17:53:04
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0