röda spermier

idag är det bara jag som tycks bli glad av att det regnar.
jag har längtat efter en dag som denna. på en torsdag.
det blev dock inget hår schamponerande i regnet.
men bärandet av mina vackra röda stövlar med vita snören blev av.
regnbågs randiga byxor, gul randig väska, grön randig tröja, grå spräckligt linne, grön jacka, röda stövlar.
bärandes på ett lila spräckligt paraply. och freestyle i väskan, spelande an cafe.
jag kände mig fin idag :)
jag blev lycklig över att äntligen få visa upp mina dundersnygga stövlar för klassen.
emelia gav en komplimang för dem.

en bra dag. glad hela dagen. som igår.
dock en dålig kia-dag. hon var på ett jäkl- dåligt humör! som många andra dagar.
frågade jag någonting så sågs jag som en idiot.
kom jag med en idé så var den värdelös. även om hon själv kom på exakt samma idé en halvtimme senare och då var den SUPER!
jag ville skälla på na. vara uppkäftig. men jag gjorde inte det.
det skulle inte lösa någonting.
jag var tyst. hon var stressad. .
men bortsett från den dåliga kia-dagen så var dagen super.
tranorna är klara och upphängda i taket. väldigt fint. dom flyger bortåt. så fina.
oranga, gröna, blåa och röda. och två beiga.
jag är nöjd. dom står i centrum av rummet. jag valde inte platsen- det var där krokar hände.
det är tranorna man möts av när man kliver in i rummet. typ.
och hela dagen har det spelats an cafe i mina öron. tack vare pappa som lagat min freestyle.
den är lila.
han är duktig han den ponken. danke shön daddie cool.
lyssnandet gör mig glad. jag vill hoppa runt och sjunga med.
men jag är inte så vidare bra på att sjunga med..japanska, ni förstår..


9av10 får denna dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0