hans armbandsur njöt av den friska vinden.

detta lilla mini lov.
överlycklig: torsdag. jag hade laddat hem två an cafe albums, MEN dock i m4a format, så jag trodde att det inte skulle gå att bränna dem. men jag försökte ändå. helt själv. utan hjälp, ingen ville hjälpa mig pga att det var an cafe...........
men jag lyckades! jag var överlycklig, hoppade och skrek. jag blev så lycklig att höra ryüsei rocket spelas. mamma sov nu inte längre.
jag har dessutom gjort egna omslag utanpå och innuti. och dom blev snygga! (jag måsta få skryta). jag är så stolt över mig själv. jag kände mig duktig! gör det än. åååååh. jaa. ni ska se. jag gillar dom. haha. ja jag är bra.
linnea höll takten till dom idag faktiskt. hon lär sig sakta. :)

igår träffade jag magda från hällefors. hon hälsade på markus, går teknik på hbo. vettni utan mig så skulle dom troligen aldrig ha träffats. haha! dom är fina tillsammans. det var kul att träffa magda, senast var oktober förra året. sjöviks återträff. jag saknar sjövik med hela mitt hjärta. jag saknar alla människorna. magda, fredrik, simon, adrian, lina, anton, hanna, rebecka. ja många andra också.
jag gillar 92:or. 92or är sköna människor. många av dom. hur kommer det sig? älska.
maria från hudik saknar jag med.

idag har jag skrattat och gråtit.
jag blir så frustrerad ibland. nämner inga namn. vissa vet redan vem. eller vilka. men jag älskar dig. men det är så lätt att bli arg. vi talar två olika språk.
-den andra. jag blev så sur på det du gjorde. du mår inte bra förstår jag. men låt det inte gå ut över mig. jag bryr mig om dig. men jag vet inte vad jag ska göra, säga eller bete mig när du inte säger hur. om du inte vill prata säg "jag vill inte prata" det är inte svår sagt. 
  |
jenny, du är så härligt glad! det är så kul :D
jenny har fått mig att skratta idag. igen. som många andra dagar. tack.
hihihihihiii

JAG TOG MITT ÅRETS FÖRSTA DOPP IDAG! TRE GGR! Det var kallt. men jag och linnea var snabba i. jag har alltid tävlat med linnea om att vara den första som tar sitt första dopp. vilket ställer stor press på mig. och jag blev först!! som alltid. hah. barn stod och hejade på oss. vilket gjorde att vi blev mer peppade. dom påminde om oss på gatan när vi var små.
jag, ylva, linnea, erik, max, perra och gustav.
"tha coolest gang from the smallest street of hosjöstrand"

snart ska jag se nadines fame föreställning. på dvd.
filmen jag ser nu (därifrån rubriken kommer ifrån) är lite tråkig..seg.

haj!
(detta inlägg kan vara lite upprepande för jenny. hahahahha)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha en aning, det mesta på den här bloggen är ganska upprepande för mig :p åh tack själv hanna! :-D

2009-05-24 @ 13:08:34
URL: http://consideryou.blogg.se/
Postat av: h

haha. jooo. jag kan tro det xP

2009-05-24 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0