01:10 var allt över

Jag såg precis sista delen av avatar.. Och jag säger: WOOOOoooOOOW! Jag är så hyper spidat glad just nu!
Slutet var AASMM! och mer än så! En kompis till mig sa att slutet sög, men jag håller inte med! NEJ!
Jag var så rädd när han sa så, över att det skulle sluta precis så som jag inte ville. men det gjorde det inte!!!! :D :D GREEAAT!
Och jag vill säga, JAG ÄLSKAR SOKKA! han är så hysteriskt rolig! XD MAHAhahahahah!!!


Just nu är väl min bror på början av tredje boken. bara 21 avsnitt kvar sen kan jag snacka med honom hur sjukt bra det var! XD

Aja.. om ni inte har sett Avatar: The Last Airbender så ska ni göra det. absolut! även om ni inte kollar på anime.
min bror gör egentligen inte det. men han kollade lite över min axel en gång när jag kollade på det och han fastnade^^
Och jag har inte förstört eran upplevelse genom att säga att jag älskar slutet. för hela serien är just lovely!!
Ni kommer skratta brallan av er! och gråta. det gjorde iallafall jag i ett avsnitt..

Men se på det. se det på tex animewoot.com eller googla det.

Jag längtar tills filmen Avatar: The Last Airbender kommer ut, vilken är i sommar. CAN'T WAIT! :D


Nu ska jag sova^^ Natienattie.


AWSUMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0