this night i dreamed about miku. i wrote it down and put it on my wall, or i will soon.

det var en underbar dröm. tänker inte skriva ner den här. ni får komma och läsa på min vägg.
intressant inlägg va?? XD hahahahahahhahahahahha. så rolig är jag.

lyssna på den här istället

maskinen - dansa med vapen


jag tror jag vill börja använda rött läppstift. det är snyggt!( jag har velat det väldigt länge nu....) och jag som är blond borde typ se ut som nån wannabe marilyn monroe med rakt hår. ;p
gerbilerna är fett hyper. dom springer fram och tillbaka och blir rädda om man tugga tuggummi eller gör andra häftiga rörelser. men dom är väldigt nyfikna på en ^^
men sen så sover dom varannan kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0