det förflutna kommer på besök

Idag på eftermiddagen så var jag med Esme på gruvstugan, vi förberedde lite inför halloween som vi ska fira där. det är det perfekta stället bla för att det är stort och gammalt och sen så spökar där! Allvarligt talat så gör det. NÅGOT har blåst mig i örat, jag viftade panikslaget med armarna på örat men det vlle inte sluta! och jag höll händerna för örat men jag kände endå hur det blåste! och det var inte något fönster som var öppet för man kan inte öppna dom fönstrerna och sen så höll jag ju handen för örat.
Sen idag när vi var där så knakade de i golvet, det lät verkligen som att någon gick in i rummet! och Esme var inte ens i närheten då.. jaaaaaa- det är ju ett gammalt hus och gamla hus knakar, men jag säger att det var ett spöke för jag kände det i mig och sen så är det mycket roligare ^^

Idag när jag kollade på Scrubs så kom Linnea, en gammal klasskompis till mig från 8-9:an, och knackade på och ville ta en promenad. En väldigt glad överaskning tycker jag! så vi gick i nån timme eller så. det var väldigt trevligt. hon bor numera i örebro så därför så ses vi aldrig.


Jag fick reda på idag att halloween är på lördag, är det så? Jag trodde det var på fredag... det är iaf gratis att komma in på Etage innan halv elva om man är utklädd på lördag! jag tror jag ska kö på det! Hallåå Graatiiis! :D ..om jag får med mig en vän:)

Kommentarer
Postat av: LinneaH

sv: ja det har jag, flera gånger! älskar filmen :D

2009-10-29 @ 12:29:10
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: LinneaH

Jag tycker att du ska se en anime som heter Full Metal Alchemist. Den är sjukt bra, så stark och fylld av känslor. helt underbar! :D

2009-10-29 @ 15:21:36
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0