idag arbetade vi med glas!

jag hade smält min runda glas världskarta förra veckan (nja, alla länder fick inte vara med. bla japan... dock) och den blev väldigt bra! inte så bra som jag hoppats men jag är väldigt nöjd :D

jag krossande glas i olika färger sen så strödde jag ut det på lim i form av världen. det var FET SNYGGT innan jag smälte det, men jag hade dock ingen kamera med mig den dagen (förutom mobilen och den kameran är inte ens värd att kallas kamera).. Men may tog kort på det men jag vet inte vart hon gör av dom korten.
synd. jag skulle vilja visa. det var så mycket snyggare då ^^ Hahah.




Detta gjorde Rebecka. hihi^^ såå sööt!




heheee..
jag och rebecka fick lov att ha mask på oss när vi slipande några former vi senare ska slumpa(smälta) våra glas i.



Kommentarer
Postat av: maja

häftigt!

2009-10-10 @ 01:33:55
URL: http://freeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0