An Cafe ska ta en paus från spelandet....

Det är en paus PAUS! sådetså. dom ska fortsätta spela sen igen. dom måste. jag vill. jag begär det! annars blir jag besviken. stort besviken. jag har aldrig gillar (ÄLSKAT!) ett dand så mycket som jag gör nu för dom! dom är mitt ljus. inget annat band påverkar mig på ett sånt bra vis! deras musik och dom gör mig helt enkelt lycklig! jag har aldrig trivts så här bra med min musik. förutom house musik då. men jrock musik är no'1 på min musik lista. sen kommer house, dance, trance et.c. det är ju också sån musik som påverkar mig väldigt mycket. när jag lyssnar på sån musik så hamnar jag i nått slags trans som får mig att njuta ända innifrån själen, kan man säga. som en orgasm. tror jag. typ. så var det iaf när jag hörde denna låt först.
Men iaf. An Cafe är min största passion. och nu när dom ska splittras/ta en paus så känner jag såklart sorg över det men jag känner också på mig att dom kommer ta upp spelandet igen sen. eller så är det bara så att jag tänker så hela tin så att hela min själ också blivit så positiv. men den här pausen behöver dom. jag har hört att några av dom är väldigt deprimerande. jag vill ju inte att det ska bli värre. jag vill att dom ska känna sån lycka som jag gör när jag lyssnar på deras musik! jag vill att dom ska må bra, få chans att göra det dom vill i sitt liv, uppfylla sina drömmar, finna kärleken, finna sig själv, finna alla världens fina skapelser. göra sig glad och nöjd över sitt liv och FÖRSTÅ hur viktig, underbar och mäktig deras musik är!

LOVE THEM SO MUCH! <3 Puss på dom alla!


dom kommer ut med ett nytt album den 9 september! ^^
Och Grattis till Yuuki (i efterskott) som fyllde 23 år i lördags!(han med brillorna<3). jag skrev faktiskt upp det i min kalender (alla pojkarnas födelsedagar står där) men jag glömde endå göra ett inlägg om det :P

 


Kommentarer
Postat av: robin hood

men eller hur det är det jag menar, helt sjukt ju att dom inte kmr tillbaka, men som sagt det kan ju bara vara rykten (:

2009-09-01 @ 18:12:34
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: JESSICA

hih=P

2009-09-01 @ 18:49:49
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: robin h

ja jag också! :)

Det är ett av mina favorit band så >.<

2009-09-02 @ 10:32:26
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: robin h

jag håller med, kanon bra julkalender! (a)

Men jag gilalr svenska serier osv så därför gillar jag albert och herbert så deras julkalender tycker jag väldigt mkt om också kanon kul ^^ >.<

2009-09-02 @ 10:33:26
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: robin h

aa, det blir nog samma här, haha,

jag har samlat på julkalendrar så har dom flesta! :)

haha mysteriet på greveholm är riktigt bra! ^^^

btw rösta på inlägget, och skriv vilken jag ska skriva om på fredag? :D

2009-09-02 @ 19:09:08
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: robin h

albert och ehrbert, är ja en skit kul komisk ja serie,

he, ja alltså det utspelar sig i haga du vet göteborg, arbert och hans son är skrothandlare osv och ja den är riktigt kul! XD

hahaha, jag älska sånn humor så ^^

Och sedan gjorde dom en julkalender som också är kanon bra! :D

kolla gärna på trailers på youtube, kolla abra på dom med sten åke cederhök och tomas von brömsen, det är den riktiga, sen är det några avsnitt på youtube med gamlaste med sten åke cederhök och en annan som spelar sonen dom är inge bra ^^ >.<

2009-09-02 @ 19:10:58
URL: http://matildasoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0