idag har jag varit seeg.. som dagen efter, men det är ju inte det.

Igår var det Granny goes street (en festival) i falun. jag hade väldigt kul. det bästa var Breakfast in berlin, Olle's digtrio, Kung Henry(hans poesi) och Di Leva. jag verkligen diggade Di Leva, han är en sån go kille han! drog efteråt hem till några kompisar.
jag är nöjd med hela dagen och kvällen. åkte hem kvart över två. somnade halv fyra.

Jag tog några enstaka bilder men jag lägger väl upp dom imorn eller så.. här är iaf en bild från vassbo, där vi ställde ut våra spiror i fredags.

är det inte mysigt!!? :D här kunde man sitta och fika om man kände för det! bilden har jag tagit från min vän Robin.

Kommentarer
Postat av: jenny

ÅH! fint!

2009-09-09 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0