små koreanska snyft filmer <3 Love

Om du gillar kärleks snyftare så är detta något för dig.
det finns så många koreanska kärleks snyftare. jag har kollat många sånna små på youtube och jag gråter nästan till varenda en. dom är så vackra. . så.. kärleksfulla.. men så otroligt sorgliga så att det ibland är för onödigt sorgligt! men dom bästa filmerna slutar inte lyckligt.


Jag ryste genom nästan hela filmen! den är väldigt känslosam.
jag älskar koreanska kärleks filmer. dom är bra på det!

 


<3 whyyyyy???!


Kommentarer
Postat av: johanna

den filmen heter Addams family values.

2009-09-13 @ 17:27:39
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/
Postat av: johanna

har du sett "pans labyrinth"? den vill jag se, vi får se den tillsammans tycker jag.:)

2009-09-14 @ 14:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0