tillägnad dig fredde! känn dig stolt!

jag och robin hade "crazy-outfit-day". (jag har dock bara kort på mig). jag kände mig inte så crazy, kände mig lite som jag brukar göra. vardagligt klädd^^ men enligt andra så var det lite crazy..ja ja. dom på waynes tyckte jag hade snygg frissa! XD och x-antal st i skolan XD Hihihi <3
jag vaknade en timme försent (en kvart innan bussen gick) så jag kunde inte sminka mig lite crazy dock. men men. I'll survived x)

Robin var förövrigt också helt gööörsnygg! As usual.

Nu lägger jag ut detta inlägg för att freddefrallan ville se min outfit, men jag kunde dock inte skicka bilderna över msn för jag har för gammal version av msn XP HA!





Lalalal, IMOORGOON!!!!!!!!!!!!! XDXDXD<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0