WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!

MIIIYAVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!! <3<3<3<33<3
JAG SÅG HONOM IGÅR!!!!!!!!!!!!!!! HELT OTROLIGT! JAG KAN INTE TRO ATT DET ÄR SANT!! :O
DET ÄR DET BÄSTA JAG VARIT MED OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<33<< XDXDXDXDXDXD ^^ <3<3<33
Hans kläder slet vi av! Han sa fuck you och verkligen asgarva! vi skrek av glädje!! Han sa fuck you, FUCK YOU!XD VI BA: WAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!XD <3 Vi hade värsta connection där!! :D HAHAHA! DET VAR TYP DET BÄSTA! OCH när han smekte sig själv (vilket skedde VÄLDIGT ofta! :D) på överkroppen och ner men handen i BYXAN! XD <3<3<3 GRRRR!! Vi blev vilda!!!!!!!!!!!!

JAG VILL TILLBAKA! JAG KAN INTE AXSEPTERA(hur stavas det ordet:S ?) ATT HAN ÄR BORTA!!!! Jag vill ta på honom!!!!!åååååååååååhhhh. MYYYV!!!!
LOOVE YOUUUU!!!!! WE ARE ONE YEAH!
och tänk! Han kom ända ifrån JAPAN för att se oss!!!!!!! Han sa typ tre ggr att han VERKLIGEN hade längtat efter det! Att han älskade att vara här!!!!!!!!!!! <3<3<3<33<3<3

JAG VILL ATT HAN SKA KOMMA TILLBAKA IGEN! HAN LOVADE OCKSÅ DET!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

nu när jag kollar på bilden känns det som att jag kollar på min kompis!!!!!! :O <3<3<3<3 ÅH han är en sån underbar människa! jag tycker synd om dom som inte har fattat det!!!
GUD VAD JAG ÄLSKAR DEN MANNEN!!!!!
LOOOVEEEEE. <3<3<3

nu ska jag gå och vara hyper. hejdå!
(stökigt inlägg det blev! inte så fint upplägg! HAHA! Så blir det när man är HYPER GLAD!)
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaY!

Kommentarer
Postat av: syster

hehe ojjjjjjjjjjjjj.

hyperglad?

btw det stavas acceptera ;D

2009-09-25 @ 19:05:55
Postat av: Jerry :D

hhh, jag hade också velat vara där :D

2009-09-26 @ 11:25:57
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0