my angel

Jag lyssnar sjukt mycket på Irya's Playground nu för tiden. Dom spelade under Cirkus Cirkör (vilket alla som får chansen måste se!! måste! det var magiskt! helt sjukt bra!!). Sångarens röst är underbar, alltså vilken röst hon har! Jag köpte deras skiva efter föreställningen. Musiken var så perfekt till föreställningen.
Cirkusen var också inte som en vanlig cirkus utan utöver det vanliga! Den hade en handling och fångade en på ett vis som ingen annan cirkus kan göra, och då är det inte bara deras sjukt duktiga cirkus nummer som fångar en. Allt är så perfekt!
jag blev kär i den vita mannen

Låten Angel är allra bäst live. Live märker man mer hur bra hennes röst är. Det var mäktigt när dom spelade den under showen medans en cirkus kille dansade modernt. Himmelsk.


Den finns på spotify. Irya's Playground - Angel
jag vet inte hur man länkar spotify musik på bloggen..
Låten With You är också en favorit

Kommentarer
Postat av: Carl Robin

DEN VITA MANNEN <33

2010-02-09 @ 00:07:39
URL: http://carlrobin.blogg.se/
Postat av: Tiiwh

Svar Han var ju faktiskt bra! :D

Salem var ju typ den ända som var bra i melodifestivalen O__O ~



Själv sitter jag och pluggar i min lilla stuga :3 Imorgon ska jag ha ett tråkigt Engelska-Prov D:

2010-02-10 @ 21:56:05
URL: http://tryphosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0