årets nyårslöften

mitt nyårs firande var väldigt roligt. väldigt trevligt och "lugnt" (man får inte så många lugna stunder med esmeralda x)<3 fast det var ju iallafall lugnare är en fylle fest. höhö)
jag är väldigt glad att jag firade med jubbo och esmeralda. :)
ska ni veta

ang. nyårslöften. jag har två, typ.
1. spendera mindre pengar på prylar och istället mer på upplevelser
2. krama mera.

den andra känns lite sådär trevlig och inte så svår att genomföra men den första.. jag vet inte om jag kommer klara den. alltså. jag kommer definitivt(eller försöka) tänka efter mer nogrannare innan jag köper kläder och inte gå runt så mycket på klädaffärer så jag blir sugen på att köpa. men.. DETTA ÄR ju såklart VÄLDIGT svårt att följa!!! :o wääääääh..;s
jag ska dock hänga mer på Myrorna och secondhand affärer, där är det ju billigt och man kan ju fynda så mycket fint där!



Idag har jag till mesta del kollat på Death note. det blir bara bättre och bättre! kan knappt slita mig ifrån det! men jag har sagt stopp(!) nu och har tagit en paus.

En bild på huvudpersonerna i death note.

jag har sett 22 avsnitt av 37. om ni ska se serien så ska jag säga att de första ca tio avsnitten händer det typ samma sak hela tin och jag var nära att lägga av med tittandet men jag gav den en chans till och då blev det helt plötsligt väldigt rafflande! ;D


Kommentarer
Postat av: nicole

ååh:) death note:3

2010-01-05 @ 14:59:35
URL: http://ichigojam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0