jag vill bara att de ska vara lyckliga.

Idag är dagen då alla cafekkos, an cafe fans, sörjer. då tårarna sprutar och vi ska vara allmänt emo.
jag känner inte så. alltså.. jag är ..glad. höhö. ;p
alltså an cafe medlemmarna har ju bestämt att dom vill göra detta, att ta en paus (jag tror pausen blir rejält lång dock:'( Det sörjer jag över). jag har sett ett klipp med dem och sångaren, miku, han var rejlt nedstämd. verkligen enormt deprimerad. han såg tjock ut, hade svarta brillor och sa en ynka fjutta mening. jag blev nästan irriterad att han var så sur. alla andra höll sina miner och var glada och snackade på lika mycket som dom brukar göra.
om miku bara var lite nedstämd, hade en dålig dag, så skulle han ju kunna hålla minen i ett tre minuters klipp men han var ju inte glad i denna. vilket tyder på att det är mer än bara en dålig dag. han är ALLTID annars glad.
jag är ledsen för att miku ska få känna sådär, jag vill att han ska bli lika pratglad och sprallig som han alltid varit. därför så sprutar inte mina tårar denna dag.
an cafe vill ju detta och då jag med.
men dom måste måste måste komma tillbaka sen igen. det spelar egentligen ingen roll hur lång tid det tar bara dom börjar spela förr eller senare, för jag vill se dom. Jag ska se dom!
dom är mitt favorit band och jag älskar dom! <3<3
alltid.
Stay Nyappy allihopa!




Och min an cafe tröja har jag såklart på mig idag! ;) <3


<3


Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: Ja visst är den fin :)!

Okej, själv gillar ja bäst vit och vanlig leopardfärg :)

2010-01-04 @ 19:34:39
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0