sjukt söt reklam. den sötaste jag någonsin sett!

obsessivecuteness hade lagt upp detta klipp. hon la också upp en annan sjukt söt med flera olika djur, men jag föll för denna. ^^
kaniineer!!!

Kaniner är det bästa djuret som finns!! ^^ <3

Kan denna reklam inte visas i sverige..! jag skulle smälta varje gång! ^-^ gud va populär den reklamen skulle bli!
Jag asgarvar varje gång jag ser den. den är ju för härlig!!!XD
och slutet är så himla skönt. bara kommer int, sådär, hyxflux. ^^ HAHA

ååååh :') vilken söt kväll jag har haft idag. (förre inlägget)
<3


Kommentarer
Postat av: Kira

Det är en roborovski dvärghamster ^^

Oh, tack så jättemycket! :D

2010-01-10 @ 19:32:37
URL: http://cailapp.blogg.se/
Postat av: Tiiwh

Svar Du kan ju gå in på www.uppcon.se och titta litegranna där! :) Ex. på invigningen! ;D Det är så oändligt med saker man kan göra och priset är fan värt det! ♥



--



vet du vad som är knäppt? Det står INGENSTANS vilken tid LM.C spelar när de kommer, vet du det? D; ♥ Tacksam för svar!

2010-01-10 @ 19:40:10
URL: http://tryphosia.blogg.se/
Postat av: Lucinda

RE: Vampire Knight handlar om en tjej som heter Yuuki Cross som inte har några minnen från sin familj. Hon blev attackerad av en vampyr när hon var 4-5 år gammal, men räddades av Kaname (en renblodig vampyr), han tog med henne till rektorn för Cross Akademin som adopterade henne. Cross Akademin har en dagklass och en nattklass. Men vad ingen mer än rektorn och prefekterna Yuuki och Zero (en kille vars familj blev dödade av vampyrer, också adopterad av rektorn) är att alla i nattklassen är vampyrer.



Det är lite twilight stil på animen.. Och den är en av de absolut mest populära shojo animes i Japan. Verkligen värd att se ! (^^)

2010-01-10 @ 20:01:10
URL: http://kirakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0