gratis chokladkaka

det gjorde min dag igår. och idag! :D
har fått två sms från hemköp där det stod att en chokladkaka väntade på mig på affärn. hihihi. fina vän som ger mig gratis choklad! hihi. det gjorde mina dagar denna korta skolvecka. jag mådde så dåligt och så får man ett sånt sms.
igår hade jag så ont i benet att jag knappt kunde gå! vi ska inte gå in på hur det gick till. hihi. och idag är jag sjuk men går och pluggar till kl tre i skolan ändå.
:)


på torsdag är det student kickoff för alla studenter här i falun. jag ska vara indian!!:D hoppas jag inte är sjuk.. det vore lite dumt ju.
nuså, godnatt och hejdå.

Kommentarer
Postat av: johanna

hanna! vad sägs som arvika i sommar?? :D

2010-04-04 @ 18:44:30
URL: http://cassiopeiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0