mello

jag hoppas salem vinner, vem annars liksom?!

om han vinner kommer jag bli über glad men också ledsen. för jag ville ju sticka på Eurovision song contest i år men missade biljett släppet! D:

..... tänk om jag skulle gå på det och få heja på Salem. hur ultimat skulle inte det vara!??!!:O

<3 <3

dock tror jag inte att han skulle gå så långt i Esc. jag tror inte heller att han vinner Melolifestivalen. men jag vill att han gör det!! Den man hejar på brukar ju inte vinna.. förutom The ark då^^ hihi. ååå ola salo..
men hur bra gick det för dom i Esc..? inte bra.. :(

bara för att dom var bäst och alla andra länder var tondöva!

. . . .


 

Men heja SALEM! DU ÄR BÄST!  Om jag får bestämma så vinner du detta!!!!!! :D
... alla andra bidrag är fjantiga...!!:o

tråkigt nog så tycker inte alla som jag.. D:


Kommentarer
Postat av: Tiiwh

Svar Jaa! OwwO



--



Men, hur har din dag varit? :)

2010-03-01 @ 20:09:36
URL: http://tryphosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0