mitt liv idag

hey! om det är någon som besöker min blogg fortfarande^^
vad jag gör om dagarna nu när jag klivit ut i det stora livet?:
jag gör ingenting världsomvälvande. är arbetslös men det är skönt, än så länge. jag söker lite au pair jobb i Frankrike på lite olika sidor men har inte hittat nån familj att jobba för än, så jag måste väl försöka pröva mig på svenska arbetsmarknaden så länge..
men körkort har jag tagit iallafall! tog det i måndags, bara två dagar sedan!! det är väldigt skönt att ha det gjort. hela 35 lektioner tog jag!:o vääääldigt många, för många tycker mamma.

om helgerna(visserligen har jag ju helg hela veckan) träffar jag vänner, festar lite, träffar nya spännande människor.
jag var bla på en kinesiskt fest/middag i helgen. den var väldigt kul! vi var fyra svenskar och resten massa asiater, i en liten lägenhet. det var en födelsedagsfest, han som festen var ämnat till fyllde 40 år. den yngsta på festen var runt ett år, så åldrarna var blandade^^ väligt kul! vi fick äta massa kinesisk mat, vilket är otrooligt gott!

imorn ska jag träffa lite vänner och äta middag, för att fira min och en annan tjejs födelsedag. jag fyller 19 på fredag!

nu..ja.. ska jag väl leka lite med gerbilerna..eller hitta på något annat som kan roa mig:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0