Emmaboda festivalen med engångskamera 09


Markus Krunegård. Jag är en vampyr var festivalens bästa stund! :D GALET va jag var glad då!


NAVID MODIRI OCH GUDARNA!

:D En promenad till och från stan:




Jubbo, Malvina och Jenny

Miss Li

Detektivbyrån

Bob Hund var helt okey. träffade iaf en fin människa under hans spelning, Li Wallin från Öland :)

Nån, nån, Anna och Evelina.

ÅH va detta var bra! Va hette dom nu igen? Jag minns inte men dom var galet bra! Kul var det att dansa! :D


Caisa, Kicki, Jenny.

:D
Malvina, en snäll tjej jag lärde känna men tråkigt nog inte minns namnet på, Jubbo, jag.

Inta alla engångskamera bilderna men dom goaste:)

Kommentarer
Postat av: jubbo

sjukt fina bilder:D, men jag måste verkligen lägga ner den där "Peaceout"-grejen! älskar bilden med jenny i .. va de nu heter,14 bilden. sista bilden e najs, jag tror hon hette emma, jag är inte säker.

2009-08-11 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0