夏恋★夏GAME dansen gör mig lycklig



jag saknar detta folk sällskapet.
jag vill träffa nadine.
jag vill ha sommarlov men jag orkar nästan inte med det ändå.
jag vill ha skola men ändå inte.

jag vill att Linda ska se Miyavi med mig.
jag önskar Miyavi hade sin spelning exakt en vecka senare. jag fyller ju 18 då.
jag kommer troligen missa två gruvstuge dagar den veckan.

gud vad jag är trött på att inte ha något att göra! Jag är trött på mig  själv!
Det enda (och då menar jag verkligen det enda) som får mig på bättre humör nu är An Cafe och pröva kläder som jag precis köpt.

Kommentarer
Postat av: em

:) Är allt bra med dig?

2009-08-12 @ 16:53:07
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0