jag har inte långa ben, men jag har lugg och en an cafe tröja!

en syn villa. jag ser ut att ha skiraff ben. ^^ Och ignorera den fula omgivningen. haha! tallriken, tidningarna mm

NYAPPY!!! NYAPPYY!!!!! GUD JAG ÄR SÅ GLAD! hihihihihiii. kan man tänka sig.. ^^
fnissig hela dagen. kan inte hjälpa det!
Miku gör dessutom min favorit av alla hans poser på tröjan!!!



Nu tycker man kanske att jag ska lägga upp ett glatt an cafe youtube klipp (om jag skulle lägga upp nån musik överhuvudtaget). Men nej. jag känner för en Miyavi låt. och denna låt är SÅ våren 09! då jag upptäckte denna pöjk! det var en av dom första låtarna jag hörde av honom, (och Jibun Kakumei och Freedom).
I alla fall. jag älskar denna låt.
Varsågoda! Här har ni Itoshii Hito!!
sjung med vettja!






Sista bilden på mig för idag. Adjö!

(ja som ni ser på bilderna så försöker jag mig också på Mikus görsnygga pose.. hihi x)

Kommentarer
Postat av: robin hood

Jamen kanske jag ska göra det! Men tänkte ju ha svart vid luggen osv, men jaja vi får se! :D

2009-09-01 @ 15:15:20
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: robin hood

Alltså jag vet faktiskt inte >:

Men jag tror bara sverige eller nåt,

men jag fattar inte varför jag menar jag var ju där på konserten på tyrol och det var ju smock fullt! :S

2009-09-01 @ 15:34:33
URL: http://matildasoet.blogg.se/
Postat av: vanu

tack för din kommentar :') jag tycker också att det egentligen är bra att dom tar paus, men jag kan inte hjälpa att jag gråter. Jag har aldrig älskat ett band så mycket som jag älskar dom, och man vet ju inte hur länge pausen håller på, den kan ju ta flera år. Men du har rätt det är bättre om dom är glada ^3^

2009-09-01 @ 16:10:28
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0