bär minst ett färgglatt plagg varje dag i ett år

jag höll iallafall ett av mina nyårslöften.
förra året var det första gången jag skaffade nyårslöften, och det blev två.
1. jag skulle ta tillfällen i akt.
2. bära minst ett färgglatt plagg varje dag i ett år.
jag gick förut ofta runt i bruna och olivgröna kläder men jag kände sen att jag behövde bli mer färgglad.
dock så älskar jag fortfarande färgen brun och olivgrön^^ dom är charmiga, och ja, de är färggladare än färgen svart men inte nog mycket. fortfarande mörka färger.

det första halvåret glömde jag helt bort dessa löften, men jag tror att jag höll det andra. jag gjorde iallfall det den sista halvåret och med tanke på hur färgglad jag har varit då så jämns det andra ut. ^^
men jag vet att det första löftet inte hölls. men jag ska ha kvar det löftet fast istället ha det i hela mitt liv. det är ju inget ett-års löfte precis, utan ett löfte som passar att hålla hela livet ut.


jag tänker fortsätta vara färgglad. färger är ju trots allt väldigt vackert och det behövs mycket mer av det här i världen. människor är allt för svarta. visst svart är fint men om man ser sig omkring på stan så är de flesta BARA svarta.
väldigt tråkigt tycker jag.
svart är stilrent och ett säkert kort. vad jag tror så passar alla i svart men buh så tråkigt att då klä sig i det.
färger skiner.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0