dansar i neon som en ny människa

Idag har jag blivit en ny männska!
På två vis! för det första, har jag upptäck nått underbart kul- ska musik!!!! yey. Milena hade ska musik på sin ipod så hon spela lite för mig, och jag blev glad(are)! första gången jag förstått vad ska musik är. :) fick bara lyssna på bara utländska band, från bla från schweiz, tyskland och frankrike. inte så konstigt kanske;) (ni som inte visste det så är Milena utbytesstudent, från schweiz.) fast jag har tänkt. Skaramanga, dom är ju fr¨n sverige (och sten coola!), spelar dom ska musik...?? jag är ju ny inom det här området så jag vet inte riktigt... tänk att få se skaramanga igen... ååh! drömmer mig bort till en underbar plats. dom flesta vet vart det bär:) en viktig plats i mitt liv.

ja sen så har jag också bytt favorit färg, till grön. rött är såå igåår..! Grön, grön, grön.. jag älskar färger. allt blir så mycket finare med färger. och grönt.. så vackert. och det ska vara stark grön, som neon eller liknande. ingen någon tråkig verona grönjord.. pah! skulle inte tro det va.

som sagt. jag är som en ny männska nu. en "skaigare" och grönare människa.
Jag kanske ska ta upp trumpetandet.. måste ju passa på när man ha nått minne kvar och två trumpeter i garderoben..hm:) å jag var ju duktig.

Ska:
Nguru,
Skalariak
skarface
Openseason
Så värt att kolla in musiken, säger jag! jag lovar. ni blir som jag. GLADare! :D
jag försökte hitta nått youtube klipp med scaramanga. men det var bara knäpp musik som kom upp. skum. det som kom upp är inte ens i närheten. aja. jag har iaf en stört skönt skiva med dom! så jag kan njuta men inte ni! nanananana!


Kommentarer
Postat av: johanna

fint att läsa. och jag tycker absolut du ska plocka fram trumpeten igen! :D

2009-02-02 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0