åka utomlands

jag kollade på smhi. det ska bli fint väder i alanya på onsdag och torsdag. längre fram kunde man inte se.
idag ska jag börja packa. jag planerar redan vad jag ska ha på mig på planet. haha.
igår hade rebecka n födelsedags fest. det var lite segt men kul att träffa klass kompisar. och milena fick mig att gråta! jag trodde det skulle vara sista gången jag såg henne. men på tisdag ska matilda frost ha en liten fest för henne, jag får kika förbi då. milena är en utbytesstudent från schweiz som varit i våran klass i typ ett år nu.

igår lät jag min farbror lyssna på an cafe. han var nyfiken på vad jrock var förnått. han hade ganska dåliga förväntningar, men han tyckte det var mycket bättre än vad han trodde. jag sa att han säkert skulle gilla det mer senare när han hört lite mer av det. men han sa nej. haha. jag tror han kommer lyssna på det i smyg när ingen märker det.
jag vill ha jobb, pengar, och kompisar i japan, så kan jag göra samma sak som jennys kompis antonia. resa själv till japan i två veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0