en fin vecka


bilden är från johannas blogg. tagen av henne på ett jätte mysigt café i Stockholm. från i torsdags, förra veckan.

Jag är glad! den här veckan har varit så underbart bra! jag kan knappt tro det. och fint väder!
igår var jag på nv3mu's avslutningskonsert. dom var grymt bra :) hade svårt att somna den kvällen.
imorgon blir det upp till gruvis och vattenpipa. det kommer bli trevligt.

jag lyssnar på håkan hellström. han är faktiskt ganska bra.
"dagens fundering" :
varför gillade jag inte håkan när han var i falun?

jag längtar till nästa vecka.
hoppas den blir lika bra. eller ännu bättre!
ja gillar att vara i skolan nu för tin.
det är inte så dumt.
men grymt skönt med helg vill jag säga

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja det är sannerligen dagens fundering. Men det kommer fler chanser :) jag kanske vågar ta med mig lite håkanmusik då, om jag inte blir helt hatad:p

2009-03-20 @ 20:07:07
URL: http://consideryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0