linnea och jag tagandes vårat första dopp denna året 2009.

det ser kallt ut. solen var bland molnen. det var kallt. men jätte varmt med. när solen ville visa sig. vattnet var lite kyligt.
Hade en bild på min i bikini här men radera den med tanke på alla snuskhumrar ute i vida världen XD Men jag kan säge er- jag var snygg! xP

(första bilden) hahahahhahahahahaha.
mamma skulle ta kort på mig när jag hoppade i men det var bara huvudet som blev med xP
haha! jag tycker det ser kul ut! ^^


hänger på strömmen och säger:
Oh my gash!!

waow!


kom tänka på nu. jessika är i grekland! tog en sista minuten resa dit. med sin kompis emelie. nej jag är inte avundsjuk.
jag ska ju snart till turkiet. får tänka på det istället. men hon frestade mig med ett sms igår, "herregud, jag är verkligen på väg till grekland nu!!!". gaaaaaa! man ska ju leva i nuet och det gör jag nu. jag är nu avundsjuk. det känns som att hon är så stor jämfört med mig. nadine och jag känner oss som två 10 åringar som helatiden glatt skuttar efter henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0