l'amour

Idag har man ätit fin middag på Maestro i stan med gamla gänget, dvs Nadine, Andreas, Erik, Sandra, Sofie mf.
Jag älskar mina vänner.
Efteråt så fikade jag, Nadine och Andreas på Waynes.
Fiiiint!
Jag log hela dan!^^ <3
Det var en liten "hejdå-lunch", för jag kommer inte träffa några av dom nå mer innan jag flyttar till Frankrike.
Jag gillar när vänner säger hejdå till en lika alldagligt som om vi skulle träffas igen nästa vecka. Då slipper man massa tårar!^^ Jag ska ju också ändå bara vara borta i några månader.
Men såklart kommer jag sakna alla sjukt mycket.

Igår var det Folkmusiknatta här i Falun, det var såå mysiiigt! Vi "dansa" Polska(eller vi försökte) och massa andra svenska danser. Det var sjukt kul! Och svettigt!!:O
Danserna var kvällens höjdpunkter, och Treva! Dom är så sjukt bra!! Känns hemma att lyssna på dom, dalamys<3
Jag älskar Falun, många säger härifrån att dom inte gillar Falun, men jag tror dom säger så för att "man ska inte gilla där man kommer ifrån",.. typ, eller så umgås dom med fel människor helt enkelt. För Falun är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0