antic cafe

Åh så snygg bild! Är han inte snygg?
jag gillar deras outfits, även om det inte är något jag själv skulle kunna gå klädd i.
sångaren är bäst klädd!

Miku, sångaren i japanska bandet Antic Cafe.

i fredags natt så kollade jag på en konsert av antic cafe/an cafe på youtube. jag satt uppe till halv tre.
för gitarristen Bou(han i vitt hår i videon nedan) så var detta hans sista konsert sen skulle han hoppa av bandet. det var ju då för sorgligt.
idag så är det två medlemmar som har ersatt Bou. men jag tyckte mer om Bou. killen med krull är cool men jag stör mig på en sak, KAN HAN ALDRIG TA AV SIG SINA BRILLOR?
det här är inget jag lyssnar vanligtvis till. i fredags var det första gången jag lyssnade på någon sådan musik. jag har inte hört något annat j-rock band än dom, men dom var bra!



låten jag föll för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0