this is my funky race!

blablabla.
jag känner mig så nördig! jag älskar det.


idag lyssnade jag på ola salos röst i en hel timme. jag var i himmeln. han är himmeln.
sen övergick jag till det andra/nya kärleks ämnet. ni vet nog vad.

min dag har varit jobbig. jag dissade maten mamma hade gjort till mig för jag skulle köpa cesar sallad att äta till lunch. men mitt kort ville inte funka. så istället för mammas goda mat eller smarrig cesar sallad så blev det nudlar och en banan. woho..  och efter skolan så tänkte jag försöka se om jag kunde ta ut några pengar eller om kortet var trasigt. det var inte trasigt. istället så tog jag ut en hundring och på samma gång blev skyldig banken 75 kr! jag visste inte att man kunde ta ut mer pengar än vad man hade på kortet! åh!


i sex dagar nu har jag varit en stor nörd. jag gillar det. jag kan inte sluta! det är som en drog. jag blir inget annat än lycklig av det. eller jo, ledsen över att jag är pank och inte kan köpa något. annars bara lycklig! lycklig! GLAD!


på påskafton så går hela jesuscrist superstar på radio. den svenska versionen, som ola salo är med i. jag vill inte missa. men jag har fortfarande inte lärt mig när påskafton är. jag måste lära mig. snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0