oundvikligt

ögonlocken bränner. det gör ont av att flytta blicken. kroppen är som en stor vinglig sten. balans sinnet tycks vara ur funktion. jag är sjuk, förskyld. så det blev inget lek med amanda idag. tråkigt nog. och fönster tvättandet får vänta tills på fredag eller senare. jag hade ju tänk dra till uppsala imorgon med mamma och linnea, jag vill inte missa det.(jag skulle få pengar!). men jag har feber! 38.3 grader, imorse. jag har sett fram emot morgon dagen. jag hade ju tänkt köpa an cafe skivor. jag får väl ta det över internet, har hört att det är billigare. men ändå.
men 1-2-3-4!! fyra st till personer har jag räknat ut är förskylda. går det något virus nu under lovet?


jag tycks byta ny favorit låt för varje dag som går. igår var det what a wonderful world av miyavi. idag är det Bell the cat av LM.C.



(ursäkta om jag är lite tjatig om an cafe, miyavi m.f. jag vill inte vara jobbig. men det är svårt att inte nämna dem. nu la jag ut den här låten för att jag gillar den. så mycket! jag ska försöka trappa ned på musik pratet. försöka. jag lovar).

först så gillade jag inte låten förutom dess intro. jag tyckte den var jobbig att lyssna på. för stökig. Nu har jag ändrat min åsikt helt! jag blir galet glad av att höra den. speciellt refrängen och introt. :)

Kommentarer
Postat av: cecilia.g

jag håller verkligen med. först var den lite stökig. men den är ju skit bra ^^.

2009-04-17 @ 09:31:25
Postat av: hanna

hihi va roligt att du håller med! för det är ju verkligen så! min syster tycker likadant, fast hon har inte kommit till skit-bra-stadiet än. men snart så!

2009-04-17 @ 14:59:46
URL: http://frson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0