Här skulle jag vilja växa upp!! Så underbart! Petra och Vitalina= lyckansostar.

Tägneby över en helg.



(jag med dubbelhaka.)

jag gillar att vara med på kort. en STOR förändring sen jag var liten. eller, jag hatade iaf att bli filmad då.



Om ni någon gång har funderat över detta så har ni svaret här: SÅ HÄR kommer jag se ut när jag föder barn!! ur en barnmorskas ögon..
(HEMSKT!)



Här kommer lite bilder på Zorro, en av världens lyckligaste hund!! (allvarligt talat) Han får springa runt fritt hur han vill, smiter inte, och där han får springa runt är STORT! gården deras ligger på landet och gården är stor, med en å och allt.


hans ser galen ut. men han är jätte snäll! Jag var lite små "rädd" för honom förut pga hans storlek men nu så saknar jag honom så otroligt mycket! efter bara två dagar! Han är så underbar! Han är lekfull och glad helatin!






Där borta (ser ni han? ovanför andra stolpen från höger) springer hunden av sig lite energi. jag undrar vart han får all energi ifrån.


Vitalina. min yngsta kusin, tre månader :) Hon, precis som Zorro, är glad helatin! gråter gör hon typ aldrig! :)

åååhhhh saknaden av henne blir knappast mindre av att kolla på dessa bilder!!!!! <3


Blev hon ledsen så sa hon nej, inte grät. utan sa orden nej lite utdraget. oftast så ville hon då stå upp, vilket hon ville göra största delen av tiden. bara tre månader och så stark i bena! :)





Zorro älskar vattnet! när vi paddlar iväg med kanoten längs ån så simmar han alltid efter/springer efter längs land.
han sprang oftast i det höga gräset och gnydde, hoppade upp i luften några skutt för att se vart vi tagit vägen, och helt plöttsligt så flyger en hund ut från det höga gräset ner i vattnet.
Sista paddel turen jag, erik och linnea tog (då vi skulle titta på fläsk doris) mötte vi en båt med tre killar i en, Zorro skällde på dom en stund men sen fortsatte simma efter oss. Dom bara skrattade ^^

Det är kul att paddla kanot. frifullt. Jag, erik och linnea paddla genom en djungel av fallna träd mm till en badplats där resten väntade på oss. det tog sin lilla tid. men det är kul när det kommer lite hinder på vägen.

Efter badet paddlade Erik och jag runt i ån för att dra upp kräftfällorna. vi fick inte så mycket med det var kul att dra upp dom ^^  (NEGER KROOK!)
Sen när dom låg där i en kastrull och sprattlade i en hög så fick man lite skuldkänslor. eller kanske inte lite. mycket!  Men jag åt två av dom ändå, och det var faktiskt gott. godare än köpt! mycket godare.


deras tre hästar. den lilla (den ända jag vet namnet på), Snobben, var kaxig! men bara mot dom andra två hästarna, (Ni vet i filmer då bossen av mafian är en liten kort uppkäftig snubbe..? Så var Snobben. He's the boss!) han har ju bott där längst. Men mot oss var han en fin liten ängel. Han sa tom Hejdå till mig. på ett sätt som bara kan betyda Hejdå. :)
Zorro jävlades alltid med hästarna när vi stack dit. hästarna jagade då honom ^^ det tyckte ju han var kul.



Rune(morbror) hittade en död fick som flöt i ån. som ni ser så var det en riktigt dum fisk! Kvävdes till döds av sin mat..Hahahahaha!
loser



- När tiden var inne på söndagen så åkte vi hem. Zorro hade dock något emot det. han sprang efte våran bil en bra bit med tungan i vädret! Vi fick lov att stanna så att han också stannade, och sen köra därifrån så fort vi kunde och försöka köra ifrån honom! Annars skulle han ha kunnat sprungit med hur långt som helst! xP Han tycker ju bara det är kul.
Jag tror jag älskar den där hunden. den enda hunden jag älskar.


Det var en fin helg. den tog slut på en gång. jag vill tillbaka och bara leka runt! jag vill växa upp där. så underbart. jag vill köpa ett hus i närheten så jag kan cykla till dom när jag vill och leka med Petra, Vitalina och Zorro(och alla andra djuren med). jag vill leva där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0