victoria's secret fashion show



det är så sjuukt kul med mode. jag vill så gärna, nån gång i mitt liv gå på en riktig modeshow!:D
victoria's secret fashion show är ju så grym! håll med om det! (men troligen för dyr för mig för att kunna gå på..)
klippet ovan är min favorit del från i år. Kolla vilka färger! vilka härliga kläder!!:D <3<3
jag älskar det. är helt kär.



detta är konst!(jag måste påpeka det för i min klass så tas ofta "vad-är-konst?" frågan upp på tal) så sjukt roligt om man fick bära dessa sjukt snygga outfiten ^^
(jag är troligen inte den enda tjejen här som tänker så.. höhö)
men ett problem som uppstår: den där enorma ballong släpet är sjukt coolt och jag vill gå klädd i den på något speciellt tillfälle MEN när skulle det kunna vara? XD never ever in my life :p


jag älskar allt som har med mycket färger att göra =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0