dancing with the stars

Idag fick vi reda på det, vi ska till Sthlm den 12 mars och se Bounce! jag blir så galet glad! det är en dyr föreställning vi ska gå på (men vi fick rabatt och vi elever behöver bara betala 50 kr) och på den så är man själv med och dansar! temat för föreställningen är rädslor och fobier, det kommer bli så sjukt häftig! men vi ska också besöka en konst skola, Nyckelviken tror jag det hette. vi är ju endå bildare inte dansare. Men det kommer också bli väldigt kul, för där gick våran lärare när hon var ung. intressant.


Bounce

Jag blev klar med självporträttet idag. men jag glömde kameran i gruvstugan så det blir ingen bild på det nu ^^ ehhe. kanske lika bra det. fast jag blev nöjd men endå inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0